#Day 27: What Kind Of People Attracts you?


Muka macam-macam ni akan menarik perhatianku kalau terjumpa.


Stok anak ikan kah?

Oh, sila jangan salah faham sebab saya suka tengok diaorang ni sebab pada mata saya budak dalam gambar dibawah ni akan jadi macam diaorang jugak kot.

Mungkinkah muka diaorang masa kecik macam muka Lope saya? :P

Setiap kali terpandang wajah diaorang, saya seperti tak sabar menunggu bila Lope menjadi anak teruna nanti. Begitukah wajahnya? Nanti saya akan simpan gambar-gamabr dua Ashraf ni, bila Lope dah umur 20 tahun, kita compare semula :P

Comments

Norazo said…
memang mcm muka lope!
anna mardhiah said…
ee comelnyer.. besar mesti encem tu .. hehehe .. anyway,done follow here. follow me too k . salam kenal . jom blogwalking pula.

Popular Posts