Kembali dan ingin pulang!

Hari ini, aku kembali semula ke sini. Seronok berjumpa dengan member-member di office, tapi bila terpandang wajah-wajah comel ini di screen E66, rasa ingin terbang pulang ke rumah..

Sophia - Pandang atas, mana Mama?

NAK BALIK! NAK BALIK! NAK BALIK!

Mama rindu Sophia....waaaaaaaaaa!

Comments

Leen Die said…
Put dah start keje ker?
Dah :-) Ni pun kat office lagi. Keje banyak sangat :( Rindunya kat budak-budak tu..
Leen Die said…
huhu..biaslah tue put..sebab 2 bulan duk ngan dorang kan..leen pun masa tglkan Rayyan kat bbsitter nangis jer dalam 1-2 minggu pertama tue..waa tak sanggup woo..sampai tukar hp ngan hubby sebab hp hubby ada gmbr rayyan.huhuh..keje putrajaya kan?
yep, putrajaya. kat MOHE. Leen?
kak ja said…
Kalau kja pun tinggalkan anak2 yg comey mcm tu, kja jd mcm Nuur..

Bg diri Nuur masa utk sesuaikan diri balik dgn rutin dulu..
nasaoji said…
sophia ni, muka cam abah dia...;)

Popular Posts